Casele de marcat electronice sunt un subiect care generează nenumărate întrebări, temeri și probleme tehnice sau legislative. Acum, Keez aduce și vești bune legate de aceste dispozitive.
De astăzi, clienții Keez au de făcut doar un singur lucru: să trimită export-ul .zip din casa de marcat către experții contabili ai firmei, prin intermediul platformei Keez.
Din acest punct, roboții Keez încep prelucrarea automată a datelor și astfel notele contabile vor reflecta instant și fără erori încasările firmei.
Odată cu această dezvoltare IT realizată de specialiștii Keez, pentru clienții firmei, trimiterea către contabilitate (fie ea doar un scan făcut cu telefonul mobil) a “Z”-urilor zilnice nu mai este necesară.
Deoarece Keez lucrează cu elemente de digitizare și digitalizare susținute de inteligența artificială, precum și tehnologii utilizate de companii globale (Google, Oracle, Facebook, Netflix și Microsoft), experții contabili Keez regăsesc astăzi automat toate informațiile asociate raportului “Z” în platforma Keez. Astfel, clienții firmei au siguranța prelucrării corecte a datelor (toate informațiile sunt preluate prin export și prelucrate automat de roboți, fără intervenția manuală a unui operator uman).
În felul acesta, Keez se asigură că oferă nu doar servicii complete de contabilitate, dar și un mediu de lucru automatizat și complet securizat ce conține date exacte și prelucrate corect.