În urma demersurilor de modernizare și digitalizare ale autorităților statului, clienții Keez pot obține acum certificatul fiscal, cazierul fiscal, vectorul fiscal, bilanțul anual și semestrial (depuse în ultimii 5 ani), fișa rol completă, sau alte documente disponibile în sistemul ANAF printr-un sigur „click” în tab-ul ANAF din platformă.
Până acum, pentru a intra în posesia acestor documente, antreprenorii solicitau fizic autorităților, sau pe email/telefon contabilului (sau firmei de contabilitate), obținerea acestor documente. O altă modalitate, folosită însă de foarte puțini antreprenori, era utilizarea semnăturii electronice în sistemul „Spațiu Privat Virtual” (SPV).
Ceea ce în trecut însemna un consum semnificativ de timp atât pentru solicitanți, cât și pentru toți cei aflați în circuitul de răspuns la solicitări, astăzi poate fi rezolvat online de către clienții Keez.
Astfel, antreprenorii pot face diverse solicitări, respectiv descărca și consulta documentele, direct dintr-un tab integrat în platforma de contabilitate Keez, disponibilă 24/7, online.
Keez, furnizor de servicii complete de contabilitate, dar și contribuabil la rândul său, beneficiază de eforturile de digitalizare ale autorităților statului și utilizează toate resursele tehnologice pentru a face procesul de contabilitate mai ușor atât pentru antreprenori cât și pentru contabili. Acest lucru este efectuat în ecosistemul platformei de contabilitate, platforma ce presupune accesul permanent la documentele contabile ale firmei client, la rapoartele privind activitatea acesteia, dar și la documente oficiale disponibile în sistemul ANAF, indiferent de tipul de abonament lunar, de dimensiunea firmei sau de numărul de angajați.