Pe lângă serviciile de contabilitate, salarizare, facturare integrată cu e-Factura și aplicația de gestiune stocuri, Keez oferă clienților și alte servicii suplimentare.
Clienții Keez au acum acces direct din platformă la un magazin online cu servicii suplimentare. Acestea pot fi legate atât de obiectul de activitate al firmei, diverse acte legate de administratori, cât și de relația fiscală cu clienții și furnizorii din străinătate.
Serviciile speciale se adresează anumitor instituții ale statului cum ar fi ONRC sau ANAF și vor fi finalizate cu ajutorul specialiștilor în domeniu: avocați, experți în lichidări de firme etc.
Cum funcționează
Cu toate că nu fac parte din serviciile tradiționale, Keez pune la dispoziția clienților aceste servicii încă de la început. Diferența este că acum clienții își pot comanda singuri serviciile de care au nevoie direct din platformă și vor fi informați la fiecare pas.
Dacă ești client Keez și ai nevoie de un anumit serviciu, nu trebuie decât să comanzi ceea ce ai nevoie din magazinul online și să completezi datele necesare (dacă e cazul). Plata se va face automat din platformă, iar noi vom demara instant toate procedurile necesare pentru obținerea serviciului în cel mai scurt timp posibil.
Îți vom trimite notificări pentru a te ține la curent la fiecare pas al solicitării tale, iar dacă vom avea nevoie de vreun document suplimentar te vom contacta prin e-mail sau telefon.
Care sunt cele mai comandate servicii
- Cod de TVA România Opțiune
Îl poți solicita atunci când dorești ca societatea ta să devină plătitoare de TVA prin Opțiune, chiar dacă nu a atins încă plafonul legal. - Cod Special TVA/intracomunitar
Ai nevoie de acest Cod Special de TVA dacă faci achiziții sau vânzări în/din Uniunea Europeană. - Preschimbare certificat de TVA
În cazul în care adresa sediului social se modifică vei avea nevoie de preschimbarea certificatului de TVA (plătitor de TVA sau intracomunitar/special). - Schimbare sediu social
Această situație poate apărea în două cazuri: îți muți sediul în altă parte în mod voluntar sau nu mai poți prelungi valabilitatea sediului social actual din varii motive și trebuie să îl muți în altă parte. - Adăugare și autorizare coduri CAEN secundare
Adăugarea unui cod CAEN secundar se referă la includerea lui în Actul Constitutiv al firmei și autorizarea acestuia pentru desfășurarea activității la sediul social sau la punctul de lucru. - Contract comodat sediu
Dacă nu ai sediu și ai nevoie de găzduire (la înființare, prelungire sau schimbare sediu social) îți putem oferi noi timp de 1 sau 2 ani. - Reactivare societate (ANAF)
Societățile sunt inactivate de către ANAF din două motive: pentru nedepunerea declarațiilor fiscale sau pentru expirarea sediului social. Pentru ca societatea să fie reactivată trebuie să va asigurați mai întâi că toate problemele care au dus la inactivarea societății au fost rezolvate. - Obținere NIF
Numărul de Identificare Fiscală (NIF) este un înlocuitor al CNP-ului pentru cetățenii străini având calitatea de administrator.
Avantaje
– Control și transparență. Știi în cât timp va fi finalizat procesul și te ținem la curent cu stadiul acestuia.
– Eficiență. Nu trebuie să mai căutați în alte locuri diverși specialiști, îi avem deja pe ai noștri.
– Flexibilitate. În funcție de nevoile clienților, lucrăm constant să acoperim și alte servicii suplimentare.
– Economie de timp. Noi ne ocupăm de serviciul cerut, iar tu ai mai mult timp pentru afacerea ta.
Magazinul online Keez este o soluție sigură și rapidă pentru orice antreprenor. Înscrie-te și tu la Keez și beneficiază de toate avantajele pe care le oferim! Contactează-ne aici.