3 pași simpli către o raportare SAF-T fără griji! DETALII AICI →

ÎNREGISTREAZĂ-TE la Webinarul “Cum să activezi serviciul “Extras Online” ca să ai o imagine completă, la zi, asupra încasărilor și plăților firmei”.

Expertul Contabil: de la un profesionist în contabilitate la un antreprenor în contabilitate

Share this article

Timp de citire: 4 minute

Cuprins

INTERESAT SĂ DEVII PARTENER KEEZ? Trimite un CV la expertcontabilpartener@keez.ro.  

Problema firmelor de contabilitate: cum să crești afacerea pe măsura dezvoltării afacerilor clienților IMM

Se spune adesea că întreprinderile mici și mijlocii sunt coloana vertebrală a unei economii.

Uneori pe profit, uneori pe pierdere, cu un număr mai mare sau mai mic de angajați, pe măsura specificului activității, aceste firme sunt esențiale pentru bunul mers al activității economice din România.

Însă, pentru ca aceste firme să funcționeze corespunzător, atât din punctul de vedere al administratorului firmei și al acționarilor, precum și din punctul de vedere al autorităților statului și al respectării cadrului legal asociat activității economice, este nevoie de profesioniștii din contabilitate, de experții contabili.

În cele mai multe situații, contabilitatea IMM-urilor este externalizată către firme de contabilitate. În timp ce foarte multe dintre aceste IMM-uri se digitalizează prin automatizarea proceselor reușind astfel o intensificare a activității, multe dintre firmele ce oferă servicii de contabilitate nu reușesc să țină pasul decât prin angajarea de personal suplimentar. Acest lucru înseamnă rate de creștere mici și profituri diminuate, în timp ce volumul activității crește semnificativ.

Cea mai bună soluție? Trecerea la sistemul de contabilitate online Keez

Keez oferă mai mult decât eficientizarea activității prin tehnologie. Contabilitatea online de la Keez este un ecosistem ce preia activitățile neesențiale pentru un expert contabil (de exemplu, administrarea clienților – contracte, facturare, colectare, marketingul prin care expertul contabil își găsește noi clienți), astfel încât acesta va putea face imediat trecerea de la un profesionist contabil la un antreprenor în contabilitate și să își dezvolte rapid afacerea.

Ce înseamnă toate acestea pentru un expert contabil?

Spre deosebire de o firmă obișnuită de contabilitate, Keez a automatizat foarte multe faze ale procesului contabil lăsând în grija Experților Contabili colaboratori doar acele etape în care experiența și pregătirea lor profesională sunt cruciale și fără de care procesul contabil nu poate fi închis: verificările finale de balanță și declarații, decizia de depunere a acestora (prin click pe un buton, însă în urma unei analize profesionale la latitudinea Expertului Contabil), relaționarea cu antreprenorul sau reprezentantul firmei client, consultanță profesională pentru antreprenor și îndrumarea sa către cele mai bune alternative pe care le poate urma astfel încât afacerea sa să aibă un fundament financiar sustenabil.

Experții Contabili nu mai trebuie să facă activități de rutină

Pentru cele mai multe etape ale procesului contabil Keez a construit roboți, elemente de inteligență artificială care scanează, compară, transformă, înregistrează și trimit mesaje de alertă. Orice activitate repetitivă, care nu necesită ani de studiu și certificări din partea unui contabil, a fost automatizată. În sistemul de contabilitate Keez, experții contabili au mai mult timp la dispoziție pentru consultanță și relaționare cu clienții lor.

Fără documente fizice, fără dosare

La Keez, Experții Contabili, dar și clienții, nu administrează dosare, nu lucrează cu documente fizice. Documentele firmei client sunt urcate de către antreprenor sau de împuternicitul acestuia în platforma Keez printr-o simplă poză făcută cu telefonul mobil (sau redirecționate pe email), apoi sistemul informatic bazat pe inteligență artificială contează documentul și actualizează în timp real un pachet de rapoarte de Management Financiar disponibil clientului pe mobil sau pe desktop, direct din platformă. Astfel, Expertul Contabil din sistemul Keez nu se ocupă de operare documente primare sau de extrase.

Mai mulți clienți și timp dedicat doar activităților esențiale

Prin digitalizare, în sistemul de contabilitate online Keez, un expert contabil poate administra cu ușurință chiar și 100 de clienți pentru că platforma de lucru online îi alocă acestuia clienți noi în funcție de disponibilitatea sa de a prelua clienți noi, se ocupă de administrarea contractelor, de emiterea facturilor și de colectare. Mai mult, platforma Keez acționează ca un facilitator al conversației dintre expertul contabil și antreprenor: conversația se derulează prin intermediul sistemului de mesagerie CONNECT integrat nativ în platformă, dar și pe telefon, la nevoie. În acest fel, expertul contabil are la îndemână un istoric al conversației cu clienții săi într-un singur loc și își poate prioritiza sarcinile în funcție de nevoile clienților săi.

Detalii despre platforma Keez și modelul de afacere pus la dispoziție experților contabili

VIDEO. Un model de afacere pentru Experții Contabili. Discuție cu Ioana Teodorescu, Expert Contabil, Partener Keez.

VIDEO. Expertul Contabil: partener de afaceri al clientului pe care îl reprezintă. Discuție cu Stelian Trandafir, Product Owner, Keez.

INTERESAT SĂ DEVII PARTENER KEEZ? Trimite un CV la expertcontabilpartener@keez.ro

Despre Keez

Keez este o firmă de servicii complete de contabilitate cu peste 2500 de clienți de tip IMM din București, Constanța, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Craiova și alte orașe din întreaga țară.

Activitatea clienților este susținută de o rețea de peste 60 de experți contabili autorizați CECCAR localizați în întreaga țară. Deoarece sistemul de contabilitate Keez este online, clienții și experții contabili se pot afla oriunde în România sau în străinătate și își pot derula activitatea doar cu un laptop/telefon și o conexiune stabilă la internet.

Sistemul online Keez permite clientului un acces în timp real, pe mobil și în portal web, la informații precum venituri, cheltuieli, profit, facturi neîncasate, facturi de plată, toate expuse în limbaj antreprenorial (nu contabil), ceea ce înseamnă că totul este mult mai ușor de înțeles, deci mult mai puține întrebări de rutină vor fi adresate Expertului Contabil care se ocupă de firma client.

Recomandările noastre

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: