ÎNREGISTREAZĂ-TE la Webinarul “Cum să activezi serviciul “Extras Online” ca să ai o imagine completă, la zi, asupra încasărilor și plăților firmei”.

Peste 1.000 de conturi bancare ale clienților Keez au fost sincronizate în primele 48 de ore de la lansarea serviciului „Extras Online” care citește plățile și încasările direct din Internet Banking

La Keez, prin integrarea automată a extraselor de cont în aplicația Keez, relația antreprenor - contabilitate se bazează acum 100% pe documente digitale.

Share this article

Timp de citire: 5 minute

Cuprins

În primele 48 de ore la lansarea serviciului “Extras Online” peste 1.000 de conturi bancare ale clienților Keez au fost sincronizate.

Acești clienți au început deja să vadă în tab-ul “Documente” din aplicația Keez extrasele de cont din ziua precedentă, iar rapoartele din Dashboard-ul aplicației au fost actualizate pe baza datelor din aceste extrase.

La Keez, prin integrarea automată a extraselor de cont în aplicația Keez, relația antreprenor – contabilitate se bazează acum 100% pe documente digitale.

În mod concret, e-Factura a digitalizat facturile de achiziție și vânzare în România, facturile de achiziții din străinătate sunt deja digitale, iar acum și extrasele de cont sunt disponibile fără a fi nevoie de niciun click.

 

Ce este serviciul “Extras Online”?

“Extras Online” lansat de Keez se derulează în contextul PSD2 (Payment Service Directive 2), directiva europeană pentru serviciile de plată electronică.

Scopul acestei directive este să stimuleze inovarea și să ajute serviciile bancare să se adapteze la noile tehnologii existente pe piață.

Astfel, clienții Keez beneficiază de “Open Banking”, adică ei pot permite Experților Contabili Keez accesul la vizualizarea tranzacțiilor bancare, în baza unui acord prealabil dat în condiții de securitate sporită.

 

Ce reprezintă “Open Banking”?

“Open Banking” este un sistem care oferă acces terților la datele financiare prin utilizarea interfețelor de programare a aplicațiilor (API).

Aceste API-uri facilitează schimbul securizat de informații financiare între bănci și furnizori terți autorizați. Spre deosebire de serviciile bancare tradiționale, care adesea funcționează într-un mediu închis, “Open Banking” descentralizează serviciile financiare.

În sistemul bancar tradițional, datele sunt adesea izolate în cadrul instituțiilor individuale respective, ceea ce face dificilă interacțiunea directă a aplicațiilor externe cu conturile financiare. “Open banking” schimbă această paradigmă prin impunerea unor formate de date standardizate și a unor protocoale de comunicare sigure. Acest lucru creează un mediu concurențial echitabil în care serviciile terțe se pot integra cu mai multe bănci, respectând un set comun de reguli, reglementări și standarde tehnice.

 

Care sunt datele la care va avea acces Keez?

Keez va avea acces doar la detaliile despre încasări și plăți din bancă, informații pe care până acum clienții noștri ni le puneau la dispoziție prin intermediul încărcării unui fișier tip PDF.

 

Cum utilizează Keez datele obținute prin serviciul “Extras Online”?

Toate detaliile despre încasări și plăți din banca (sau băncile) utilizate de clientul Keez sunt încărcate automat în aplicația de contabilitate, iar aceasta le corelează cu datele din facturile emise și primite. Important: Keez nu utilizează datele obținute decât în scopul contabilitatii.

 

Ce beneficii am eu, ca antreprenor la utilizarea “Extras Online”?

Imagine completă asupra încasărilor și a plăților firmei, la zi. Deoarece “Extras Online” aduce toate detaliile despre încasări și plății din bancă în aplicația de contabilitate și le corelează cu datele din facturile emise și primite, antreprenorii, dar și toți angajații lor autorizați să utilizeze aplicația, vor avea o imagine completă, în fiecare zi, asupra încasărilor și a plăților.

O grijă mai puțin. Cu “Extras Online” antreprenorii realizează economii importante de timp, deoarece nu mai trebuie să descarce din aplicațiile de internet banking ale băncilor și să încarce apoi în aplicația Keez extrasele de cont. Aceste extrase sunt puse la dispoziția clienților băncilor la diferite momente, la începutul de lună. Acum, acest lucru este realizat automat la începutul fiecărei zi, prin intermediul serviciului “Extras Online”.

Acces rapid la diverse rapoarte. Imediat după ultima zi calendaristică din lună, expertul poate poate începe analiza datelor firmei. Se câștigă astfel timp, de ordinul săptămânilor. Rapoartele finale de venituri, cheltuieli și taxe se pot obține chiar și la câteva zile de la finalul lunii.

Găsirea de soluții soluții rapide. Orice problemă apărută din cauza încasărilor și plăților în timpul lunii se poate rezolva chiar la momentul respectiv deoarece toate informațiile sunt disponibile în aplicație.

 

Cât costă noul serviciu “Extras Online”?

Noul serviciu este inclus în abonamentul lunar de contabilitate, deci nu reprezintă niciun cost suplimentar pentru clientul Keez.

 

Care sunt băncile cu care Keez este conectată?

Lista băncilor cu care Keez este conectată este:

  • BT
  • ING Bank
  • Libra Bank
  • Raiffeisen Bank
  • BCR (Erste)
  • Revolut Business
  • UniCredit
  • OTP Bank
  • BRD SocGen (procesul de autentificare este în curs de implementare)
  • CEC Bank
  • Alpha Bank
  • GarantiBBVA
  • First Bank
  • Credit Europe Bank
  • Vista Bank
  • Patria Bank
  • CitiBank
  • EximBank
  • Intesa Sanpaolo
  • Techventures Bank
  • BRCI

 

Cum se activează serviciul “Extras Online”?

Activarea se realizează în 3 pași simpli, din aplicația Keez, versiunea web:

  • Pasul 1. Antreprenorul va intra în tabul Configurări/Firmă/Conturi bancare/Modifică și va alege banca pentru care dorește să activeze integrarea, iar apoi va apăsa butonul “Autorizați sincronizarea cu banca”.
  • Pasul 2. Antreprenorul va fi redirectionat catre o pagina de consimțământ ce conține inclusiv instrucțiunile de autorizare specifice fiecărei bănci în parte. Important de notat că acest consimțământ poate fi revocat oricând chiar din această pagină, și din motive de securitate el trebuie reacordat la fiecare 6 luni.
  • Pasul 3: După apăsarea butonului „SUNT DE ACORD”, antreprenorul va fi redirecționat către pagina băncii pentru acordarea consimtamantului (logarea se face cu credențialele din Internet Banking).

 

Ce părere au clienții Keez despre noul serviciu “Extras Online”?

Ciprian Susanu, Founder & Business Owner la Dare Digital:

“Datorita modelului de business inovativ, bazat pe un ecosistem de parteneri, Dare Digital este o agenție ce lucrează cu mai mulți parteneri decât media pieței. Monitorizarea încasărilor și plăților este un proces extrem de important pentru noi. Lansarea noului serviciu “Extras Online” ne ajută să avem o imagine completă, în fiecare zi, pentru că cei de la Keez aduc toate detaliile despre încasări și plăti din bancă în aplicația de contabilitate și le corelează cu datele din facturile emise și primite. La timp, corect, digital, așa cum facem și noi lucrurile la Dare. Nu avem niciun regret că am fost printre “early adopter-ii” Keez, încă din 2019!”

Claudiu Vrînceanu, fondator LinkedPR Connections:

”Nu mai am grija încărcării extraselor de cont la final de lună. Programul meu depinde foarte mult de cel al clienților firmei mele. De multe ori se întâmplă ca în zilele de 1 sau 2 ale lunii să fiu la un eveniment la care programul este unul prelungit, cu prezentări, ședințe de debriefing și cine târzii. Când să mai intru în internet banking și să descarc extrasele de cont? Noul serviciu “Extras Online” mă scapă de acest stres pentru că acum am automat, în fiecare zi, dimineața, în aplicația de contabilitate, extrasele de cont atât de necesare, iar la final de lună se ocupă Keez de concatenarea lor pentru a avea un document formal ce conține întreaga activitate din luna respectivă“.

Recomandările noastre

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: