FAQs
Aici poți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări direct de la experți în contabilitate.
Documente
Conform legii, documentele stau la sediul firmei dvs.
La Keez se transmit doar documente electronice.
Faceți doar o poză cu telefonul mobil și factura sau bonul fiscal se încarcă în platformă.
Dacă preferați, puteți trimite documentele și prin e-mail.
Toate facturile emise de către dvs. din platforma Keez sunt preluate și procesate automat în contabilitatea firmei.
Toate documentele încărcate în platformă sunt indexate și disponibile la căutare după orice cuvânt din document în tab-ul „Contabilitate/Documente”. Dacă vreți să găsiți un document la 3 dimineața, o puteți face imediat.
De la noi nu se pierde niciodată niciun document.
La noi nu se vor încurca documentele dvs. cu documentele altei firme client.
În portalul Web aveți la dispoziție cele mai frecvente 40 de tipizate.
Completați datele firmei și celelalte detalii specifice situației dvs. și aveți în doar câteva minute documentul necesar.
Documentele sunt aranjate automat în platforma Keez, nu trebuie să faceți asta dvs. sau altcineva pentru dvs.
Documentele fizice trebuie păstrate conform legii la sediu, în condiții obișnuite de stocare a documentelor.
Toate documentele firmei dvs. sunt stocate în siguranță în platforma Keez și sunt la un click distanță pentru descărcare.
Pentru ca dvs. să aveți controlul deplin al activității (de exemplu, dacă aveți de facturat un client imediat după prestarea unui serviciu, într-o zi de sărbătoare), platforma Keez vă pune la dispoziție un modul de facturare, gratuit, inclus în abonament.
Dacă aveți nevoie să știți cum se fac stocuri, NIR, vă vom învăța noi cum se procedează.
Pentru a fi în permanență în controlul afacerii, vă punem la dispoziție în aplicația mobilă și în portalul Web o secțiune dedicată, din care puteți obține toate informațiile necesare legate de taxele aferente unei luni pe care trebuie sa le plătiți.
Contabil
La finalizarea procesului de înrolare vi se va aloca un expert contabil dedicat, cu care veți fi în legătură mereu.
Alocarea unuia dintre cei 100 de experți contabili autorizați CECCAR se face ținând cont de industria dvs. si tipul/caracteristicile afacerii, astfel încât istoricul profesional al contabilului să fie încă un avantaj.
Experții noștri contabili dedicați au grijă de peste 6000 de clienți, deci au o foarte mare experiență în aproape toate domeniile de activitate.
Mai mult, expertul contabil alocat are întotdeauna un back-up; dacă persoana respectivă decide să își ia un an de concediu din diverse motive, aveți instant la dispoziție un alt contabil care poate lucra imediat pentru firma dvs.
Când deveniți client Keez, aveți acces nu numai la un expert contabil, ci la un întreg sistem integrat:
-
- – platformă client,
- – platformă contabil,
- – expert contabil,
- – proceduri de service client care vă asigură un răspuns din partea expertului contabil în maxim 24 de ore (întrebări uzuale),
- – expertiză din partea unor ultra-specialiști în cazul unor situații excepționale care necesită cunoștințe detaliate pentru un anume subiect.
Noi preferăm ca forma de angajare să fie pe contract comercial, pentru că astfel putem să stabilim standarde de calitate care să răspundă etalonului nostru de calitate.
În piață sunt nenumărate exemple de companii care livrează calitate în acest fel, de ex. Uber.
Comunicarea cu Contabilul
- Da, puteți să vorbiți oricând cu contabilul/contabila dvs.
- Sistemul de lucru Keez este însă mult mai bun, deoarece vă permite să comunicați contabilului dvs. la orice oră, prin intermediul mesageriei Connect (o platformă asemănătoare cu Whatsapp pe care o aveți integrată în aplicația de pe mobil sau in portalul Web).
Relația cu autoritățile
Acest aspect nu trebuie să vă îngrijoreze, ne ocupăm noi.
Noi vă asigurăm suport și asistență la control.
De cele mai multe ori, este necesară asistența de la distanță – serviciu gratuit, inclus in contract.
Dacă în mod excepțional este nevoie de asistență fizică, vă asigurăm asistență, tarifată la 50 de eur pe oră.
Transfer contabil actual - KEEZ
Este un proces foarte clar, pe care l-am efectuat în peste 6000 de situații alături de clienții din portofoliul nostru. Dvs. notificați contabilul actual, iar noi ne ocupăm de întregul proces.
În cazul în care identificăm erori care pot fi rezolvate tehnic de noi, le vom rezolva. Însă, dacă sunt erori care nu pot fi remediate de către noi și doar de către vechiul contabil va fi nevoie să luați dvs. legătura cu acesta pentru a le remedia.
Integrarea cu alte sisteme
Suntem integrați cu toate platformele, iar acesta este încă un avantaj pe care îl aveți când lucrați cu noi: putem extrage date din mai multe surse.
Totodată, pe lângă faptul că avem sistem de facturare inclus în abonament, de la 1 ianuarie 2024 toți clienții vor beneficia și de integrarea cu e-Factura.