3 pași simpli către o raportare SAF-T fără griji! DETALII AICI →

ÎNREGISTREAZĂ-TE la Webinarul “Cum să activezi serviciul “Extras Online” ca să ai o imagine completă, la zi, asupra încasărilor și plăților firmei”.

Primii pași

Începe aici! Ghidul complet pentru clienții noi Keez – resurse esențiale pentru a te familiariza cu serviciile noastre.

Bun venit la Keez!

Îți mulțumim că ai ales să colaborezi cu noi! Suntem încântați să te avem alături și suntem aici să te ghidăm pas cu pas în această nouă etapă a afacerii tale.

Ce te așteaptă la Keez
  • Expert Contabil Dedicat: Un contabil autorizat CECCAR, cu grad de expert, îți va fi alocat pentru a-ți oferi suport personalizat, adaptat nevoilor tale.
  • Acces la Aplicația Keez: poți începe să folosești platforma web la https://app.keez.ro/ sau să descarci aplicația mobilă din AppStore și Google Play.

Pașii esențiali pentru a începe

Pentru a-ți activa rapid serviciile de contabilitate, avem nevoie de câteva documente obligatorii, conform legislației fiscale/ANAF și normelor CECCAR. Iată în rândurile următoare ce trebuie să faci.

Contractul de prestări servicii

Descarcă, semnează (cu ajutorul, de exemplu, https://www.esemneaza.ro/) și încarcă contractul de prestări servicii cu Keez.

Obții contractul din meniul din aplicația Keez, https://app.keez.ro/, urmând calea Administrare > Contract Keez > Descarca. Tot aici vei încărca documentul semnat.

Încarcă în aplicația Keez, documentele cheie ale firmei tale

În secțiunea „Administrare” din https://app.keez.ro/ încarcă:

  • ultimul act constitutiv
  • cartea de identitate a administratorului (CI)
  • certificatul unic de înregistrare (CUI).
Întocmește și trimite-ne procura notarială

În Secțiunea din portalul Centru suport denumită „Procură notarială” vei găsi toți pașii necesari pentru întocmire procură și cum ne-o trimiți.

Avem nevoie de procură cât mai repede deoarece trimiterea facturilor în sistemul RO e-Factura se poate face doar după activarea dreptului de depunere declarații în SPV.

Acest lucru nu este posibil fără o procură primită de la tine și depusă de noi la ANAF.

Cum comunici cu contabilul tău?

La Keez ai comunicare directă cu contabilul tău: ții legătura în scris, printr-un chat, apel video sau telefon.

În secțiunea „Cum comunici cu contabilul tău?” ai detalii despre cum utilizezi canalele de comunicare pe care Keez ți le pune la dispoziție:

  • Connect
  • Connect Live
  • Telefon.
Cum obții suport?

Comunici ușor și cu Departamentul Suport al Keez.

Clienții Keez beneficiază și de sprijin din partea unei echipe de suport la un număr de telefon dedicat: 0720 000 000.

Poți apela la ei, Luni-Vineri, 9:00-18:00. Colegii noștri sunt gata să te ajute cu răspunsuri la întrebări de contabilitate, salarizare, facturare și suport tehnic.

Resurse recomandate pentru tine

Explorează aceste articole pentru a te familiariza mai bine cu serviciile noastre:

  • Webinarii clienți noi
  • Procură notarială
  • Transfer contabilitate
  • Contract prestări servicii
  • Rapoarte lunare
  • Cum comunici cu contabilul tău?
  • Cum încarci o factură?
  • Cum emiți o factură?

Continutul articolului

Continutul articolului

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: