Termeni și condiții
Termeni și Condiții.
Termeni de utilizare a website-ului, securitatea datelor personale, Termeni și Condiții
Actualizat în data de 01.10.2023.
Acesta este web site-ul Digital Keez SRL, persoană juridică română cu sediul social în București, Sector 1, Str. Biharia Nr. 26, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/7868/05.06.2018, CUI 37888790, având cont IBAN RO02BREL0002001766680100, deschis la Banca LIBRA BANK, telefon 0771 460 229, e-mail: office@keez.ro, denumită în continuare Keez. Acest website este disponibil la adresa www.keez.ro.
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin Keez.
Cei care accesează acest website au următoarele drepturi:
- explorarea conținutului din paginile publice ale website-ului.
- explorarea conținutului din paginile cu acces dedicat utilizatorilor, în cazul în care sunt deținătorii de drept ale datelor de acces.
- reproducerea, traducerea sau utilizarea informațiilor publicate, numai cu indicarea sursei.
- inserarea în paginile proprii a unor legături către această pagină web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea website-ului Keez.ro).
Keez iși rezervă dreptul de a modifica conținutul și structura acestui website în orice moment și fără preaviz.
Serviciile descrise în acest site sunt valabile numai pentru Keez și sunt proprietatea exclusivă a firmei Keez.
Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site, cu excepția deținătorului sau legal, Digital Keez SRL, dă acestuia dreptul unilateral și neechivoc să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.
Completarea datelor personale pe acest site reprezintă acordul tău ca acestea să între în baza de date a Keez și ca firma să prelucreze datele personale conform prevederilor Regulamentului 679/2016 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date și cu politică privind confidențialitatea.
Trimiterea unei solicitări prin intermediul formularelor din paginile website-ului Keez reprezintă acordul ca firma să contacteze solicitantul direct, utilizând datele personale în acest scop, pentru a comunica informațiile solicitate prin intermediul formularelor, pentru a primi materiale de prezentare și pentru realizarea de campanii de vânzări și de marketing, analize și alte activități similare.
Prezentul text „Termeni de utilizare a website-ului, securitatea datelor personale” se completează cu „Politica de confidențialitate” pe care o puteți găsi aici și cu „Politica de utilizare Cookies”, document disponibil aici.
Termeni și Condiții
1. Introducere
1.1. Prezentele condiții sunt aplicabile Serviciilor furnizate conform Contractului. Anexele la Contract, inclusiv prezentele Condiții Generale, reprezintă parte integranta din Contract.
1.2. În eventualitatea unor neconcordanțe între Contract si oricare dintre Anexe, prevederile respectivei anexe vor prevala, cu excepția cazului in care Contractul modifică în mod expres orice prevedere a acestor condiții. În cazul oricăror discrepanțe între Condițiile Generale și oricare altă Anexa, Condițiile Generale vor prevala.
1.3. Prestatorul poate modifica periodic Conditiile Generale asociate Contractului. Conditiile actualizate vor fi disponibile pe pagina de web a Prestatorului.
1.4. Modificarile vor intra in vigoare in 30 de zile de la data transmiterii unei notificari in acest sens Clientului prin mijloacele de comunicare agreate de Parti. Accesarea sau utilizarea Serviciilor de catre Client ulterior expirarii termenului de 30 de zile sau lipsa transmiterii refuzului Clientului de acceptare a noilor Conditii Generale constituie acordul Clientului de a respecta Conditiile Generale astfel cum au fost modificate.
2. Contul de utilizator
2.1. Serviciile vor fi furnizate de Prestator prin intermediul Platformei sau Aplicației Keez care poate fi accesată:
- i. de pe dispozitive mobile cu sistem de operare Android (versiune minimă API 21 sau versiuni actualizate ulterior) sau iOS (versiunea minimă 10.0 sau versiuni actualizate ulterior); cât și
- ii. prin Accesarea online a platforma pe baza unui username și a unei parole dedicate Clientului.
2.2. În vederea accesării Serviciilor, Clientul trebuie să se înregistreze pe Platforma Keez și/sau Aplicația Keez și să mențină un Cont de Utilizator al Serviciilor. În vederea înregistrării Contului de Utilizator, Clientul este de acord să transmită Prestatorului anumite informații cu caracter personal care includ, printre altele, datele de identificare complete ale Clientului, datele de identificare ale reprezentanților săi legali, numele, adresa, adresa de email, CNP/NIF al reprezentanților clienților, numărul de telefon al persoanei desemnate de Client să țina legătura cu Prestatorul. De asemenea, Clientul va indica o metodă de plata valabilă (fie card de credit, fie card de debit) și își va exprima acordul cu privire la debitarea directă de către Prestator a sumelor datorate de Client Prestatorului în temeiul Contractului.
2.3. Clientul se va asigura că toate informațiile transmise sunt corecte, complete si actualizate. Dacă informațiile transmise nu sunt corecte, complete și/sau la zi, sau dacă plata nu se poate realiza din orice motive inclusiv dar fără limitare la: lipsa de fonduri, expirarea cardului, anularea acestuia etc., Prestatorul poate suspenda valabilitatea Licenței precum și Accesul la Platforma Keez si Aplicația Keez sau, la alegerea sa, poate rezilia Contractul.
2.4. Clientul se obligă să mențină în permanență caracterul secret al Contului de Utilizator și parolei asociate contului.
3. Serviciile
3.1. Serviciile pe care Prestatorul le poate presta Clientului prin intermediul Platformei și/sau Aplicației Keez sunt detaliate in Oferta disponibilă pe pagina de web a Prestatorului.
3.2. Prestatorul va presta Clientului Serviciile detaliate în anexele la Contract, astfel cum acestea au fost agreate, pe toată durata de valabilitate a Contractului.
3.3. Clientul confirmă că Serviciile solicitate Prestatorului, inclusiv rezultatul Livrabil al acestora, astfel cum acestea sunt menționate în Contract, corespunde cerințelor și nevoilor sale. Pentru evitarea oricărui dubiu, Prestatorul, personal sau prin intermediul Subcontractorului sau, va presta următoarele Servicii:
- a) Serviciile descrise in Anexa 2 la Contract vor fi prestate, în conformitate cu prevederile Legii 82/1991, legea contabilității, cu modificările ulterioare, de către societatea Keez Expert Accountant SRL („Subcontractantul”), conform prevederilor art. 1.2 din Contract;
- b) Serviciile descrise in Anexa 3 vor fi prestate de către Prestator;
- c) Serviciile Profesionale si Serviciile Suplimentare vor fi prestate de către Prestator sau de către Subcontractor, în funcție de caz.
3.4. În măsura în care un aspect cu privire la care sunt acordate Serviciile ia amploare, obiectul sau sfera Serviciilor solicitate se va modifica în conformitate cu prevederile Anexei 4.
4. Livrabile
4.1. Livrabilele aferente Serviciilor solicitate de către Client vor fi generate de Platforma și/sau Aplicașia Keez sau vor fi puse la dispoziția Clientului de către Prestator prin intermediul Platformei și/sau Aplicației Keez. Lista Livrabilelor se regăsește în anexele aferente fiecărui Serviciu contractat.
5. Procedura de “Know your client”
5.1. La cererea Prestatorului, Clientul are obligația să transmită Prestatorului informații sau clarificări cu privire la activitatea sa, beneficiarul real al activității, originea fondurilor folosite în cadrul grupului/structurii din care face parte precum și orice alte informații pe care Clientul le deține și pe care Prestatorul are obligația sau ar putea avea obligația să le dețină potrivit prevederilor legale sau de care Prestatorul are nevoie pentru a determina volumul și natura tranzacțiilor pe care Clientul le încheie sau pentru a presta Serviciile agreate.
5.2. Clientul confirmă că nu desfășoară și nu va desfășura direct sau indirect activități de jocuri de noroc și nu este sau nu va fi implicat în activități în legătură cu arme de foc sau sex precum și în orice alte activități interzise de lege, inclusiv, dar fără a se limita la, activități de spălare a banilor, finanțare a grupurilor teroriste sau evaziune fiscală.
5.3. Prestatorul își rezervă dreptul de a obține din surse publice informațiile necesare pentru confirmarea celor incluse în art. 5.2. Dacă, în urma acestor verificări independente există suspiciuni care să indice că prevederile art. 5.2. sunt încălcate, Prestatorul își rezervă dreptul de a înceta Contractul în baza unei simple notificări transmise în acest sens Clientului, cu efect imediat.
6. Obligațiile Clientului
6.1. Clientul are obligația să determine Serviciile inclusiv tipul de Abonament care sunt adecvate nevoilor sale. Clientului poate solicita
schimbarea tipului de Abonament prevazut in Anexa 4 la Contract. În acest caz, noul tip de Abonament va fi activat de către Prestator în termen de cel mult 30 de zile de la aderarea de către Client la termenii aplicabili noului tip de Abonament astfel cum aceștia sunt disponibili în Platforma Keez. Acest lucru se realizează prin transmiterea către Prestator a unei copii semnate de Client a termenilor aplicabili noului tip de
Abonament.
6.2. Transmiterea informațiilor și a documentelor de care Prestatorul are nevoie pentru furnizarea Serviciilor se va efectua exclusiv prin
intermediul Platformei Keez și, in funcție de caz, a Aplicației Keez și, în mod excepțional, la cererea Prestatorului, vor putea fi utilizate si alte
mijloace de transmitere a informațiilor.
6.3. Clientul are obligația să se asigure că: (i) toate informațiile oferite Prestatorului sunt furnizate prompt, actualizate, corecte, exacte,
complete, și nu induc în eroare; și (ii) toate premisele cuprinse în informațiile primite de Prestator sunt corespunzatoare.
6.4. Deși Serviciile Prestatorului nu implică o verificare a informațiilor puse la dispoziție de Client, acesta din urmă poate proceda
uneori la verificarea lor.
6.5. Clientul are obligația să îi transmită Prestatorului toate documentele și informațiile necesare Prestatorului pentru a pregăti și
depune orice Documente Financiar Contabile la autoritățile competente sau pentru prestarea oricăror obligații în temeiul Contractului, inclusiv orice documente necesare Prestatorului în vederea îndeplinirii Serviciilor, incluzând, dar fără a se limita la procuri notariale, alte împuterniciri și/sau orice alte documente. Transmiterea informațiilor și a documentelor de către Client Prestatorului va avea loc după cum urmează:
a) documente necesare prestării Serviciilor agreate – imediat după data emiterii documentelor, dar nu mai târziu de a patra Zi
Lucrătoare de la data emiterii sau primirii documentului, cu excepția cazurilor în care conform legii există o obligație de prelucrare a
informațiilor/documentelor mai devreme, situație în care Clientul va transmite documentele de îndată și în timp util pentru înregistrarea lor în
termenul prevăzut de lege;
b) documente adiționale emise de autorități – în două Zile Lucrătoare de la data primirii solicitării de documente adiționale, dar nu mai
târziu de 48 de ore anterior împlinirii termenului de depunere a documentelor solicitate;
c) situațiile financiare anuale și/sau semestriale și/sau trimestriale sau alte Documente Financiar Contabile care necesită, conform legii,
aprobarea Clientului vor fi supuse confirmării prealabile a acestuia, anterior depunerii la autoritățile publice competente. Clientul va transmite
confirmarea sau, după caz, eventualele sale observații in maximum 3 zile de la primire dar, în orice caz, astfel încât Documentele Financiar
Contabile să poată fi depuse in termenul legal.
6.6. Nerespectarea termenelor menționate mai sus, poate duce la încetarea Contractului de către Prestator. În mod excepțional, cu
acordul Prestatorului, Clientul poate transmite informațiile și documentele necesare prestării Serviciilor în afara termenelor menționate mai sus.
6.7. Prestatorul nu va putea fi ținut responsabil pentru neîndeplinirea obligațiilor asumate în temeiul Contractului, inclusiv pentru
nedepunerea în termenul legal a Documentelor Financiar Contabile solicitate de prevederile legale în vigoare, ca urmare a nerespectării de
către Client a prevederilor acestui capitol inclusiv dar fără limitare la transmiterea Documentelor Contabile respectiv confirmarea conținutului
Documentelor Financiar Contabile în termenul indicat în Contract și prezentele Condiții Generale. În relația dintre Client și autoritățile fiscale competente singura obligație a Prestatorului constă în informarea Clientului cu privire la solicitările autorităților respectiv la informarea autorităților cu privire la informațiile/documentele primite de la Client în legătura cu respectivele solicitări.
6.8. Clientul se va asigura că transmiterea, păstrarea și colectarea informațiilor și documentelor transmise Prestatorului în vederea prestării Serviciilor respectă prevederile legale aplicabile.
6.9. Clientul asigură arhivarea corespunzătoare și conformă cu prevederile legale a tuturor documentelor originale a căror copii au fost
transmise Prestatorului în vederea prestării Serviciilor.
6.10. Părțile agreează expres că Prestatorul nu va putea fi ținut răspunzător în nicio circumstanță pentru orice prejudiciu ce rezultă din
neîndeplinirea și/sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligației Clientului prevăzută la clauza 6.9 de mai sus.
6.11. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează expres că prin natura lor Serviciile se bazează exclusiv pe copii ale Documentelor
Contabile puse la dispoziție în timp util de către Client care au un caracter corect, exact, actualizat și complet iar documentele originale sunt
permanent în posesia Clientului sau a persoanelor autorizate în mod expres de acesta.
7. Obligațiile Prestatorului
7.1. Prestatorul va presta serviciile cu priceperea și grija cuvenite și în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Prestatorul nu va
face sau nu va omite să facă nimic ce poate fi considerat că încalcă prevederile legale aplicabile.
7.2. Serviciile nu propun și nu implică efectuarea unei analize a tranzacțiilor în care este implicat Clientul sub aspectul conformității cu
prevederile legale aplicabile și/sau al oportunității. Prestatorul presupune că substanța economică a tranzacțiilor este cea reflectata în copiile
Documentelor Contabile transmise și că acesta respectă integral prevederile legale aplicabile precum și interesele legitime ale Clientului.
7.3. Considerentele reflectate în clauza 7.2 de mai sus nu pot fi în nicio circumstanță invocate de către Client pentru atragerea răspunderii Prestatorului.
7.4. Prestatorul își rezervă dreptul ca, în orice moment, să aducă orice modificări Serviciilor prestate conform Contractului în vederea
respectării prevederilor legale în vigoare sau să aducă modificări pe care le consideră necesare care nu afectează substanțial natura sau
calitatea Serviciilor.
7.5. Prestatorul va determina modul de prestare al Serviciilor cât și persoanele care vor fi însărcinate cu prestarea acestora.
7.6. Prestatorul are dreptul să subcontracteze integral sau în parte serviciile agreate prin Contract către alte societăți din grupul
Prestatorului sau către alți subcontractori fără acordul prealabil al Clientului. Prestatorul va răspunde în continuare față de Client conform
prevederilor Contractului pentru serviciile ce au fost astfel subcontractate.
7.7. Prestatorul nu răspunde pentru:
a) monitorizarea evenimentelor care au avut loc după data prestării Serviciilor agreate;
b) actualizarea sau modificarea oricăror Livrabile aferente Serviciilor prestate în lipsa unui acord expres scris din partea Prestatorului.
7.8. Serviciile sunt prestate exclusiv în beneficiul Clientului, nicio terță persoană nu poate dobândi vreun drept în legătură cu Serviciile
prestate.
7.9. Prestatorul are dreptul să distrugă orice documente transmise de către Client după expirarea termenelor de prescripție aplicabile
arhivării acestora.
7.10. La cererea Clientului, Prestatorul poate acorda asistență în cadrul inspecțiilor desfășurate de autoritățile fiscale. Acordarea unei
astfel de asistențe reprezintă un Serviciu Profesional al cărui preț este prevăzut în Anexa 4 la Contract.
8. Prețuri și cheltuieli
8.1. Clientul are obligația să achite Prestatorului prețurile aferente Serviciilor prestate conform Contractului, cheltuielile ocazionale
aferente prestării acestora precum și orice taxe și impozite, inclusiv TVA, aplicabile acestora.
8.2. Clientul are obligația de a plăti integral orice factură, indiferent de deducerile care îi sunt impuse de lege.
8.3. În eventualitatea în care Serviciile prestate depășesc numărul Documentelor Contabile, numărul Tranzacțiilor aferente Importurilor
și/sau numărul de Angajați prevăzuți în Anexa 4, se vor aplica Prețurile Serviciilor Suplimentare prevăzute în Anexa 4 la prezentul Contract.
8.4. Onorariile anexate la Contract sunt susceptibile de a suferi modificări pentru a reflecta schimbarea condițiilor de piață. Prestatorul
va notifica Clientului aceste schimbări cu 30 de zile anterior intrării în vigoare a modificărilor propuse prin transmiterea unei notificări prin
mijloacele de comunicare agreate de Părți.
8.5. Modificările vor intra în vigoare în 30 de zile de la data transmiterii unei notificări în acest sens Clientului. Accesarea sau utilizarea
Serviciilor de către Client ulterior expirării termenului de 30 de zile sau lipsa transmiterii refuzului Clientului de acceptare a noilor onorarii în
intervalul de timp de 30 de zile mai sus menționat constituie acordul Clientului de actualizare a Onorariilor astfel cum acestea au fost
modificate de către Prestator.
9. Facturare și plată
9.1. Facturarea Abonamentului agreat în Contract se va face lunar. Factura aferentă Serviciilor incluse în Abonament ce urmează a fi
prestate într-o lună va fi emisă începând cu data de 1 până la data de 5 a respectivei luni.
9.2. Serviciile Suplimentare se vor factura lunar, având în vedere depășirea din luna precedenta a Serviciilor cuprinse în Abonament.
Serviciile Profesionale se vor factura lunar, în baza rapoartelor de timp întocmite în acest sens. În ambele cazuri, facturarea se va face
începând cu data de 1 a lunii imediat următoare prestării acestor Servicii.
9.3. Facturile vor fi emise electronic în format pdf și vor fi transmise la adresa de email atașată Contului de Utilizator. Clientul are
obligația de a verifica și, dacă este cazul, de a actualiza periodic adresa de email indicată pentru comunicări conform acestui Contract.
9.4. Fiecare factură emisă va fi însoțită de o descriere a Serviciilor ce fac obiectul facturii respective.
9.5. Plata onorariilor incluse în factură se va efectua prin debitarea directă de către Prestator a sumelor datorate de Client Prestatorului în temeiul Contractului, utilizând datele cardului bancar furnizate în prealabil de către Client în acest scop.
9.6. Detalii despre facturi:
a) în lipsa unei înțelegeri contrare, toate onorariile stabilite prin Contract vor fi calculate și exprimate în EUR;
b) în cazul în care facturile trebuie emise în RON, onorariile exprimate în EUR urmează să fie calculate la cursul de schimb anunțat de
Banca Prestatorului aplicabil pentru ziua emiterii;
c) orice neclarități privind facturile trebuie adresate în termen de 30 de zile de la data emiterii facturii.
9.7. Modalitatea de plată: Facturile trebuie achitate în termen de 5 zile de la primirea facturii. Plata onorariilor incluse în factură se va
face prin debitarea directă a contului bancar al Clientului atașat cardului ale cărui detalii sunt asociate Contului de Utilizator al Clientului. Simpla ajungere la scadență a facturii fără a fi încasată reprezintă punerea în întârziere a Clientului.
10. Drepturile de proprietate intelectuală
10.1. Prestatorul acordă Clientului o Licență netransmisibilă, temporară, non-transferabilă, non-exclusivă, revocabilă în condițiile
acestui Contract, personală (care poate fi utilizată doar pentru scopurile interne ale Clientului), pentru a utiliza Platforma și, dacă este cazul,
Aplicația Keez pe întreaga durată a acestui Contract în termenii și condițiile stabilite la acest articol cu scopul de a putea beneficia de Serviciile detaliate în Anexele Contractului. Prețul Licenței este inclus în Prețul Abonamentului lunar prevăzut la Anexa 4 la Contract.
10.2. Prestatorul reține toate Drepturile de Proprietate Intelectuală cu privire la Platforma si Aplicația Keez precum și cu privire la
Serviciile prestate Clientului pe care Prestatorul, administratorii, Angajații și Afiliații acestuia le-au creat în contextul prestării Serviciilor. Clientul
va avea doar dreptul să folosească aceste Drepturi de Proprietate Intelectuală în condițiile stabilite în Contract sau de legea aplicabilă. Orice
drept de folosință a Drepturilor de Proprietate Intelectuală va fi neexclusiv, acordat pe perioada de valabilitate a Contractului și netransferabil.
10.3. Clientul este de acord ca:
10.3.1 Exceptând drepturilor prevăzute în Contract, acordate în mod expres prin acesta, toate drepturile, titlurile și interesele în legătură cu Platforma Keez și Aplicația Keez, informațiile confidențiale ale Keez, tehnologia Keez, Documentația, conținutul care poate fi Accesat prin utilizarea Platformei Keez și a tuturor celorlalte tipuri de proprietate intelectuala, actuale sau viitoare, dezvoltate de Keez sau de
Afiliații săi și toate Drepturile de Proprietate Intelectuală la nivel mondial în legătură cu fiecare dintre cele de mai sus, inclusiv, fără limitare,
toate Îmbunătațirile, inclusiv Update-uri, Upgrade-uri, îmbunătațiri, versiuni noi, lansări, corecții și alte modificări ale acestora și lucrările
derivate ale acestora vor aparține exclusiv Keez sau licențiatorilor săi aplicabili, ale căror produse software sunt integrate sau fac parte din
Platforma Keez;
10.3.2 Keez va deține în mod exclusiv toate drepturile, titlurile și interesele în legătură cu orice sugestii, idei, cereri de îmbunătățire,
recomandări sau alte feedback-uri furnizate de Client referitoare la Aplicația Keez și/sau la Platforma Keez, inclusiv la oricare dintre
componentele sale. Clientul nu are dreptul de a utiliza în niciun fel know-how-ul Keez. Contractul nu acordă Clientului niciun drept de a utiliza
drepturi de autor, mărci și/sau orice astfel de proprietate sau drept, proiectare sau model, hartă, formulă sau proces secret sau orice alte
informații referitoare la expertiza Keez în domeniul industrial, comercial sau științific, incluzând, dar nelimitându-se la, codul sursa al Platformei
Keez si al Aplicației Keez;
10.3.3 Contractul nu acordă permisiunea de a folosi denumirile, conținutul Platformei Keez sau a Aplicației Keez, mărcile, mărcile de
servicii sau numele de produse aparținând Keez, cu excepția și în limitele necesare pentru utilizarea rezonabilă și obișnuită a Platformei Keez, în conformitate cu Contractul;
10.3.4 Nu va folosi Platforma Keez și Aplicația Keez, direct sau indirect, decât în legătură cu Serviciile furnizate în conformitate cu
Contractul;
10.3.5 În orice caz, utilizarea Platformei Keez și a Aplicației Keez ar putea fi realizată numai în vederea prelucrării informațiilor care
aparțin și sunt strict legate de activitatea Clientului. De asemenea, Clientul nu are dreptul să transfere, să vândă sau să înstrăineze în niciun fel
dreptul de utilizare sau de Acces la Platforma Keez și/sau la Aplicația Keez;
10.3.6 Îi este interzis să reproducă, modifice, realizeze opere derivate, să distribuie, licențieze, închirieze, vândă sau revândă, să transfere, să afișeze public, să facă streaming, să difuzeze, să copieze sau să exploateze în orice alt mod licența acordata de Prestator și/sau
orice alt drept cu privire la Platforma Keez și/sau la Aplicația Keez;
10.3.7 Îi este interzis să decompileze, să refacă prin inginerie inversă sau să dezasambleze Platforma Keez și/sau Aplicația Keez, cu
eventualele excepții permise de legislația aplicabilă;
10.3.8 Îi este interzis să facă linkuri, mirror-uri sau frame-uri către vreo porțiune a Platformei Keez și/sau a Aplicației Keez;
10.3.9 Îi este interzis să determine sau să lanseze programe sau scripturi care fac scraping, indexează, analizează sau efectuează orice
alte operațiuni de extragere sau inserare neautorizată de date din/în vreo porțiune a Platformei Keez și/sau a Aplicației Keez, sau care
îngreunează sau împiedică operarea și/sau funcționalitatea oricărei componente a Platformei Keez/Aplicației Keez;
10.3.10 Îi este interzis să Acceseze Platforma Keez și/sau Aplicația Keez altfel decât conform celor prevăzute în Contract, să intervină
asupra oricărei componente a platformei și/sau asupra sistemelor sau rețelelor corelate cu aceasta.
10.3.11 Prestatorul nu va avea nicio obligație de a furniza orice tip de Servicii sau orice fel de suport pentru orice software personalizat
sau orice aplicație terță care nu fac parte din Platforma/Aplicația Keez;
10.3.12 În cazul în care orice Serviciu este integrat cu orice alte produse software, inclusiv, dar fără a se limita la, servere web, browsere, baze de date terțe și sisteme de operare („Aplicații Terțe”), Prestatorul nu va avea obligația de a asigura mentenanța sau orice fel de asistență pentru aceste alte produse sau pentru a asigura interoperabilitatea corectă cu aceste produse. În plus, Prestatorul nu va fi responsabil pentru furnizarea oricărui tip de asistență: (i) pentru problemele cauzate de utilizarea de către Client a sau Accesul acestuia la Platforma/Aplicația Keez în alt mod decât a fost prevăzut; (ii) pentru orice utilizare care încalcă Licența și/sau Contractul; sau (iii) pentru orice modificări neautorizate aduse Platformei/Aplicației KEEZ de către Client și/sau orice terță parte.
10.4. Dacă orice documente sau informații sunt transmise de Client Prestatorului, Clientul se va asigura că documentele sau informațiile transmise nu încalcă drepturi de proprietate intelectuală sau orice alt drept al unei terțe persoane. În acest sens, Clientul se obligă să despăgubească Prestatorul pentru orice pretenții pe care o terță persoană le ridică împotriva sa.
10.5. Libertatea folosirii ideilor: Prestatorul poate dezvolta sau folosi pentru alți clienți sau pentru sine orice idee, concept, informație
sau know-how generat în cursul furnizării Serviciilor.
11. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
11.1. Informații generale
11.1.1. Prestatorul colectează informații privind utilizarea Serviciilor de către Client, incluzând dar fără a se limita la tipul de Servicii
solicitate de Client, data și intervalul de timp în care aceste Servicii au fost prestate. Totodată, Prestatorul și Afiliații săi pot colecta si utiliza
informații tehnice colectate ca parte a Serviciilor furnizate, dacă este cazul, legate de Platforma și/sau Aplicația Keez. Prestatorul poate utiliza
aceste informații numai pentru a îmbunătăți software-ul sau pentru a furniza Servicii sau tehnologii personalizate Clientului și nu va dezvălui
aceste informații într-o formă care îl identifică personal pe Client.
11.1.2 Prestatorul colectează informații privind modalitatea de interacțiune a Clientului cu serviciile, preferințele manifestate precum și
setările alese în legătură cu Serviciile. În anumite cazuri, Prestatorul poate utiliza cookie-uri, pixel tags precum și alte tehnologii având funcții
similare care permit crearea și menținerea unei identificări unice.
11.1.3. Prestatorul poate colecta informații privind dispozitivele Clientului prin care sunt accesate serviciile precum sistemele de operare și versiuni ale acestora, software, hardware, nume de fișiere și versiuni, date de identificare a dispozitivelor (adresa IP) etc.
11.1.4. Informațiile colectate prevăzute la punctele 11.1.1-11.1.3 de mai sus sunt prelucrate de către Prestator în scopul prestării Serviciilor. Prestatorul folosește aceste informații și pentru a asigura siguranța utilizatorilor și a dispozitivelor acestora, asistență Clienți dar și
pentru dezvoltarea serviciilor curente. Prestatorul nu dezvăluie către terțe părți informațiile pentru a fi utilizate în scopuri de marketing.
11.1.5. Prestatorul este îndreptățit să utilizeze informațiile colectate în cadrul oricărei investigații/demers judiciar care are legatură cu
utilizarea de către Client a serviciilor precum și în orice alte cazuri în care utilizarea acestora este permisă în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
11.2 Respectarea legislaței protecției datelor cu caracter personal:
11.2.1 Datele cu Caracter Personal divulgate de către Client, precum și acelea colectate sau produse în decursul prestării Serviciilor, nu
vor face obiectul niciunei operațiuni de integrare într-un fișier de date, indiferent de natura operațiunii de procesare, cu excepția celor
prevăzute de prezentul Contract și cu excepția prelucrărilor realizate în scopul executării Contractului sau în virtutea obligațiilor legale ale
Prestatorului.
11.2.2 Prestatorul se obligă, sub acest aspect, la următoarele:
– să acționeze numai la instrucțiunile scrise ale Clientului și, prin urmare, să nu proceseze Datele cu Caracter Personal provenite de la
Client decât în conformitate cu instrucțiunile scrise ale Clientului sau în scopul executării Contractului ori în virtutea obligațiilor legale ale
Prestatorului, și nu pentru scopurile proprii ale Prestatorului, inclusiv pentru scopuri de marketing, sau pentru scopurile unor terțe persoane;
prezenta clauză nu se aplică Datelor cu Caracter Personal obținute de Prestator direct de la persoana vizată și pentru prelucrarea cărora
persoana vizată și-a exprimat direct și expres consimțământul, în condițiile legii;
– să informeze imediat Clientul dacă, în opinia Prestatorului, o instrucțiune a Clientului încalcă GDPR sau alte dispoziții legale referitoare
la protecția datelor;
– să respecte și să se asigure ca Angajații, subcontractanții sau orice persoane acționând sub autoritatea acestuia sau în numele sau
respectă prezenta secțiune și Legea Aplicabilă, și să permită Clientului să verifice respectarea acestei obligații;
– să coopereze cu Clientul în ceea ce privește obligația de informare a persoanelor, astfel cum este prevăzută de Legea Aplicabilă, și să
asigure prezența pe chestionar sau formular, inclusiv electronic, a informării prevăzute de Legea Aplicabilă inclusiv proceduri definite pentru
exercitarea dreptului de acces, de opoziție, de rectificare, ștergere, restricționarea procesării și portabilitate a datelor, precum si dreptul la
retragere a consimțământului;
– să satisfacă prompt, prin notificare scrisă, în cinci (5) Zile Lucrătoare de la solicitarea primită în acest sens, orice solicitare de informații provenită de la Client, pentru a permite acestuia să răspundă la (i) cereri ale persoanelor vizate referitor la exercitarea drepturilor acestora sau (ii) cereri ale autorităților de reglementare sau ale ofițerului de protecție a datelor al Clientului;
– să prelucreze toate Datele cu Caracter Personal procesate și stocate doar în conformitate cu principiile de securitate ca opțiune
standard, limitare și proporționalitate, în legătură cu scopuri definite, și să implementeze toate măsurile tehnice și organizatorice pentru a se
asigura că datele cu caracter personal sunt confidențiale și sunt procesate doar de personal autorizat, în conformitate cu scopurile definite;
– să execute toate controalele și misiunile de audit interne necesare pentru a se asigura că toate regulile, dispozitivele și procesele de
securitate sunt funcționale, și să asigure dovada acestui caracter funcțional la prima cerere a Clientului și/sau a autorității de reglementare;
– să pună la dispoziția Clientului, la cerere, informațiile solicitate de acesta în mod rezonabil pentru a demonstra respectarea și conformitatea cu prevederile GDPR. În acest sens, Prestatorul va permite efectuarea de audituri, inclusiv de inspecții, de către Client sau de un auditor împuternicit de Client în legătură cu prelucrarea Datelor cu Caracter Personal ale Clientului de către Prestator. Clientul va notifica Prestatorul cu privire la orice astfel de audit sau inspecție cu cel puțin 10 zile în avans și se va asigura că audit se desfășoară în timpul programului normal de lucru al Prestatorului, fără a întrerupe activitatea acestuia și că va viza exclusiv Datele cu Caracter Personal ale Clientului;
– să notifice cu promptitudine Clientul cu privire la orice cerere primită în legătură cu protecția Datelor cu Caracter Personal dezvăluite
sau puse la dispoziție de Client;
– să șteargă ori sa returneze Clientului, la opțiunea acestuia din urmă, toate Datele cu Caracter Personal după încetarea furnizării
serviciilor legate de prelucrare și să elimine copiile existente, cu excepția cazului în care legea impune stocarea ori arhivarea Datelor cu Caracter Personal.
11.3 Securitatea și confidențialitatea procesării
11.3.1. Prestatorul va lua toate măsurile, și se va asigura că personalul acestuia adoptă toate măsurile, în măsura în care este relevant
pentru prestarea Serviciilor sau respectarea altor obligații în temeiul Contractului, în vederea asigurării respectării integrității și confidențialității datelor personale furnizate de Client.
11.3.2. În legatură cu Datele cu Caracter Personal furnizate sau dezvăluite de Client, Prestatorul se obligă:
– să implementeze măsuri tehnice și organizatorice potrivite pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător din punct de vedere
al stadiului tehnicii, costurilor implementării, tipului, ariei de aplicabilitate, contextului si scopului prelucrării, precum si riscului si gravității
variabile pentru drepturile si libertățile persoanelor fizice, având în vedere măsurile la care se face referire în articolul 32 alin. (1) din
Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”). Prestatorul va depune toate eforturile pentru a se asigura că măsurile de securitate au un nivel
rezonabil;
– să implementeze anonimizarea ori de câte ori este posibil, și să execute orice analize prealabile de risc referitoare la Datele cu Caracter Personal procesate, cu cooperarea Clientului;
– să informeze Clientul în legătură cu orice modificare materială a măsurilor tehnice și organizaționale aplicate de Prestator, precum și
a modului în care Prestatorul implementează aceste măsuri;
– să facă Datele cu Caracter Personal transmite de Client accesibile și consultabile doar de Angajații împuterniciți și autorizați în acest
scop potrivit funcției și a calității acestora, în limitele stricte a ceea ce este necesar pentru prestarea Serviciilor și să comunice Clientului lista
persoanelor astfel împuternicite la simpla solicitare;
– să se asigure că Angajații sau subcontractorii, inclusiv Subcontractorul, implicați în prelucrarea Datelor cu caracter Personal transmise
de Client sunt informați cu privire la natura confidențialității acestor date și se supun unor angajamente de confidențialitate sau unor obligații
profesionale ori statutare de confidențialitate;
– să facă demersuri active în scopul implementării abordărilor „data protection by design” și „data protection by default”, direct în codul sursă și în regulile de management ale serviciilor (și în cele ale tuturor serviciilor subcontractanților și furnizorilor care sunt utilizate în cadrul serviciilor, inclusiv software, servere, servicii de găzduire sau cloud), asigurându-se că toate Datele cu Caracter Personal colectate, stocate sau prelucrate sunt colectate, stocate sau prelucrate doar în scopul specific pentru care au fost colectate, doar pe durata pentru care au
fost colectate, și asigurându-se că doar Angajații autorizați să acceseze datele au posibilitatea tehnică de a le accesa;
– să notifice, fără întârziere, Clientul cu privire la orice breșă de securitate în ceea ce privește datele personale și să consemneze măsurile paliative implementate (i) pentru a preveni orice pierdere sau divulgare suplimentară de date și (ii) să limiteze consecințele asupra persoanelor vizate;
– să asiste Clientul în mod rezonabil, la solicitarea și, în măsura permisă de lege, pe costul acestuia, în vederea îndeplinirii obligațiilor
Clientului, în calitate de operator de date, conform GDPR pentru a efectua o evaluare a impactului protecției datelor corelată cu utilizarea
Serviciilor de către Client, în măsura în care Clientul nu are alt mod de acces la informațiile relevante și în măsura în care aceste informații sunt disponibile Prestatorului fără alte investigații suplimentare;
– să asiste, în mod rezonabil, Clientul în cooperarea sau consultarea anterioară cu autoritatea de supraveghere competentă în efectuarea de evaluări ale impactului, în măsura stipulata în GDPR.
11.4 Comunicarea către terți a Datelor cu Caracter Personal transmise de Client:
11.4.1. Datele cu Caracter Personal transmise de Client, procesate în conformitate cu prezentul Contract, nu vor fi supuse niciunei
dezvăluiri către terțe persoane, inclusiv subcontractanți ai Prestatorului, cu excepția cazului în care se prevede altfel prin prezentul Contract sau prin prevederi legale sau emise de autoritatea de reglementare. Orice operațiune de subcontractare privitoare la Datele cu Caracter Personal transmise de Client se va realiza în baza unui contract scris și va fi autorizată în mod expres în prealabil de către Client. În ceea ce privește Subcontractorul indicat în Contract (i.e. Keez Expert Accountant SRL), Clientul declară că este de acord cu numirea acestuia ca și subîmputernicit în ceea ce privește procesarea Datelor cu Caracter Personal ale Clientului.
Prestatorul se obligă să informeze Clientul despre amplasarea oricărui spațiu în care are loc procesarea datelor acestuia (hosting, back-
up, mentenanță, administrare, help-desk).
11.4.2. În acest sens, Prestatorul se obligă să facă aplicabile obligațiile prevăzute de prezentul Contract tuturor furnizorilor și subcontractanților acestuia, în măsura în care va fi cazul.
11.5 Aplicarea legislației europene privind protecția datelor în ceea ce privește transferul de date cu caracter personal în afara Uniunii Europene:
11.5.1. Prestatorul se obligă să se asigure ca proprii săi subcontractanți, inclusiv Subcontractorul, și persoanele acționând sub autoritatea sau în numele Prestatorului nu transferă în afară SEE Datele cu Caracter Personal comunicate de Client. Clientul îți rezervă dreptul de a efectua orice verificări necesare pentru a evalua respectarea acestei obligații.
11.5.2. Prin excepție de la precedenta, Prestatorul este autorizat, în măsura în care este necesar pentru prestarea Serviciilor, să apeleze
la mijloace de procesare situate pe teritoriul unui stat terț care nu asigură un nivel adecvat de protecție în sensul Regulamentului nr. 2016/679
dacă Prestatorul și, la solicitarea Clientului, subcontractanții Prestatorului, au încheiat contracte conținând clauzele standard în condițiile
stabilite de Comisia Europeană, pentru transferul Datelor cu Caracter Personal subcontractanților situați în state terțe. Prestatorul a luat act,
declară și garantează că orice schimburi transfrontaliere de Date cu Caracter Personal vor fi guvernate de clauzele standard. Dacă este necesar, Clientul poate solicita Prestatorului să încheie contracte conținând clauzele standard cu subcontractanții acestuia. Prestatorul garantează semnarea și respectarea de către subcontractanții acestuia a clauzelor standard. Dacă acest lucru este solicitat de legislația locală sau de către autoritatea de reglementare, procesare datelor va face obiectul autorizării prealabile de către autoritatea de reglementare. Îndeplinirea acestei condiții va fi considerată a suspenda prestarea Serviciilor vizate.
12. Confidențialitate
12.1. Părțile convin să folosească informațiile confidențiale ale celeilalte Părți exclusiv în legaturaă cu Serviciile și să nu le divulge fără aprobare prealabilă scrisă, cu excepția cazului când acest lucru este obligatoriu în baza legii sau reglementărilor specifice sau când se solicită de către un organism profesional.
12.2. Prestatorul poate dezvălui informații confidențiale Subcontractorului, unor alți subcontractanți, consultanți și/sau prestatori de
servicii cu condiția ca aceștia să fie ținuți de obligații de confidențialitate, precum și consultanților Clientului care sunt implicați în problema
respectivă. Obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor primite în legătură cu Contractul își va păstra valabilitatea pe o durată de trei
ani de la primirea acestor informații. Cele de mai sus nu se aplica informațiilor care: (i) sunt disponibile publicului, sau (ii) au fost primite de la
cineva care nu are obligații de confidențialitate în legătură cu acestea, sau (iii) erau deja cunoscute de Partea care primește aceste informații.
13. Răspundere
13.1. Răspunderea pentru orice pierdere, prejudicii, costuri și cheltuieli apărute sau suferite de Client din cauza furnizării necorespunzătoare a Serviciilor va fi în exclusivitate responsabilitatea Prestatorului, iar Clientul se angajează ca în nicio circumstanță să nu înainteze acțiuni cu privire la asemenea pierderi, costuri și cheltuieli, împotriva Angajaților, agenților și subcontractorilor Prestatorului, sau a angajaților, partenerilor agenților sau subcontractorilor acestora.
13.2. Cu excepția cazurilor de fraudă, dol și de culpă gravă, răspunderea cumulată a Prestatorului, a partenerilor, personalului, asociaților și subcontractorilor acestuia, rezultată în baza Contractului (inclusiv a tuturor anexelor acestuia), datorată neglijenței, culpei sau în orice alt mod Prestatorului, care pot cauza pierderi, daune, costuri și cheltuieli Clientului și/sau asociaților acestuia (incluzând fără a se limita la toți membrii grupului de companii din care face parte Clientul) în ceea ce privește Serviciile, nu va depăși valoarea totală a sumelor încasate de
către Prestator de la Client pe o perioadă de 12 luni anterioară incidentului cauzator de prejudicii.
13.3. Prevederile articolelor 13.1. si 13.2 stabilesc limita maximă a obligațiilor și răspunderii cu privire la Serviciile oferite și exclud orice alte obligații. În special, dar fără a avea caracter limitativ, răspunderea Prestatorului nu va fi angajată pentru creșterea costurilor sau cheltuielilor, generarea de pierderi sau de profit, producerea pierderilor indirecte de profit, incluzând, fără a se limita la pierderile economice sau eșecul în realizarea beneficiilor sau restrângerii anticipate.
13.4. O procedură judiciară apărută în legătură cu furnizarea Serviciilor, poate fi generată de una dintre Parți în urma notificării în scris a acestei intenții către cealaltă Parte, în interiorul termenului de prescripție prevăzut de legea română.
13.5. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli generate în orice mod de vreo acțiune și/sau omisiune frauduloase sau neglijente, înțelegeri eronate sau reprezentări deficitare sau neîndeplinirea obligațiilor de către Client, directorii, angajații, agenții sau subcontractorii acestuia. În cazul în care Prestatorul suferă un prejudiciu din cauza unei astfel de situații imputabile Clientului, Prestatorul va avea dreptul de a recupera pierderile suferite. Nici Prestatorul, nici Subcontractorul și nici unul dintre angajații, colaboratorii și/sau subcontractorii lor nu vor putea fi ținuți responsabili pentru orice pierdere, responsabilitate și/sau cost pe care Clientul le-ar putea suporta ca urmare a transmiterii unor documente și/sau informații eronate, incomplete, neactuale și/sau a oricăror omisiuni ale Clientului în legatură cu documentele sau informațiile transmise de către Client Prestatorului.
13.6. Prestatorul nu va fi răspunzator pentru nicio acțiune sau mandat anterior începerii Contractului și, prin urmare, în cazul în care o
problemă în derulare este transmisă, răspunderea Prestatorului va putea fi angajată numai începând cu data la care a fost semnat Contractul sau în măsura în care prestarea Serviciilor depinde de furnizarea anumitor documente de către Client de la data la care Prestatorul a primit aceste documente.
13.7. Răspunderea Prestatorului nu va putea fi angajată pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli rezultând direct sau indirect din
acțiunea sau omisiunea unei terțe persoane.
13.8. În eventualitatea în care împotriva Clientului au fost dispuse măsuri contravenționale care au legatură directă cu Serviciile prestate de către Prestator, acesta din urmă va răspunde față de Client numai în măsura în care omisiunea/neexecutarea/executarea defectuoasă a serviciilor de către Prestator nu este o consecință directa sau indirecta a omisiunii/neexecutării/executării defectuoase a obligațiilor de către Client Clientul l-a notificat în timp util pe Prestator și i-a permis acestuia să formuleze toate apărările și contestațiile pe care Prestatorul le consideră oportune. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează expres că în acest caz răspunderea Prestatorului nu poate depăși limita prevăzută la art. 13.2 de mai sus.
13.9. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o întârziere sau imposibilitate de a-și îndeplini obligațiile când acestea au apărut din motive imprevizibile și/sau independente de controlul acestuia.
14. Încetarea Contractului
14.1. Contractul poate fi reziliat de către oricare dintre Părți pe baza notificării cu efect imediat, dacă (i) Partea cealaltă încalcă în mod semnificativ Contractul și nu remediază această încălcare în termen de 15 Zile Lucrătoare de la primirea unei notificări scrise în acest sens, caz
în care rezilierea Contractului operează de plin drept, fără alte formalități și fără intervenția instanței, la expirarea termenului menționat anterior, (ii) sumele datorate de către Client Prestatorului nu sunt încasate integral după trei încercări consecutive de debitare directă a contului bancar al Clientului pentru plata sumelor datorate Prestatorului, (iii) Prestatorul are indicii că prevederile art. 5 din prezentele Condiții Generale nu sunt respectate (iv) executarea Contractului (inclusiv aplicarea unor înțelegeri privind onorariile) poate contraveni unei cerințe legale sau cu caracter de reglementare (v) executarea Contractului nu poate fi efectuată din cauza limitărilor tehnice ale Platformei Keez.
14.2. Contractul poate fi denunțat unilateral în orice moment de către oricare din Părți, cu o notificare prealabilă scrisă, transmisă celeilalte Părți cu 30 de zile înainte de data încetării Contractului.
14.3. Clientul va achita Prestatorului toate onorariile aferente Serviciilor prestate până la momentul încetării Contractului, indiferent de motivul încetării.
15. Notificări
15.1. Dacă nu se prevede altfel în prezentul Contract, toate notificările, cererile sau alte comunicări între Părți se vor face în scris, în limba română și vor fi livrate personal sau transmise prin email, scrisoare recomandată sau alte mijloace de comunicare indicate de Client
aferente Contului sau de Utilizator. Prestatorul poate informa Clientul și prin postarea de notificări pe Platforma Keez sau Aplicația Keez și/sau
prin transmiterea de mesaje în Contul de Utilizator al Clientului. Notificările între Părți vor fi considerate efective:
(i) în cazul livrării personale, la momentul livrării;
(ii) în cazul transmiterii prin scrisoare recomandată, la data menționată pe „confirmarea de primire” aflată în posesia expeditorului;
(iii) în cazul transmiterii prin email, la data transmiterii.
15.2. Fiecare Parte își poate modifica oricând adresa cu notificarea celeilalte Părți în maniera descrisă mai sus.
15.3. Fiecare Parte își poate modifica oricând datele de contact, modificarea produce efecte și îi este opozabilă celeilalte Părți de la data la care noile date de contact sunt actualizate pe Platforma Keez și/sau Aplicația Keez.
15.4. Prezenta clauză nu se va aplica cu privire la comunicarea oricăror pretenții formulate, notificări, ordin, hotărâri sau alt document cu privire la sau în legătură cu orice proceduri, litigiu sau acțiune rezultând din sau în legătură cu aceste Condiții Generale sau Contractul, în
măsura în care regulile obligatorii relevante aplicabile comunicării oricărui astfel de document prevăzut sau guvernat de orice lege aplicabilă
sau procedură judiciară, diferă de prevederile prezentei clauze.
16. Alte Clauze
16.1. Legea aplicabilă: Contractul inclusiv toate anexele sale este guvernat de legea română.
16.2. Litigii: În cazul apariției unor divergențe între Părți, acestea vor încerca soluționarea prin negocieri între Părți. În cazul în care ambele Părți sunt de acord se va încerca rezolvarea problemei prin mediere. Dacă divergența nu se rezolva prin negociere sau mediere, Părțile sunt de acord că singurele în măsură să soluționeze disputa, având jurisdicție exclusivă, sunt instanțele judecătorești din București.
16.3. În cazul în care orice clauză din prezentul Contract este considerată, în totalitate sau în parte, de o instanță competentă, că este ilegală sau în conflict cu orice act normativ, că este sau că devine nulă, aceasta nu va afecta valabilitatea clauzelor rămase în prezentul Contract
și prezentul Contract, cu excepția cazului în care o astfel de nevalabilitate, ilegalitate sau conflict cu legea are o astfel de importanță încât
afectează în mod substanțial drepturile principale conferite prin prezentul Contract considerate de către Părți ca fiind prevederi esențiale la
încheierea prezentului Contract. Clauza invalidă se va considera înlocuită de o clauza valabilă, care reflectă cel mai apropiat scopul tehnic și
economic al clauzei invalide.
16.4. Clientul nu poate cesiona, gaja sau greva în alt mod cu sarcini drepturile și obligațiile ce-i revin prin prezentul Contract, în parte
sau în întregime, fără acordul prealabil în scris al Prestatorului.
16.5. Contractul, anexele acestuia precum și Condițiile Generale constituie întreaga înțelegere și acordul între Părți și înlocuiește orice discuții, înțelegeri sau acorduri anterioare cu privire la obiectul Contractului.
16.6. Renunțarea de oricare dintre Părți la oricare dintre drepturile ce-i revin prin prezentul Contract nu va opera și nu va fi interpretata ca o renunțare la orice altă încălcare sau o încălcare ulterioară de către Partea care renunță. Termenii prezentului Contract vor guverna toate anexele acestuia și orice documente încheiate și livrate pentru a fi implementate vor fi interpretate într-o maniera compatibilă cu termenii prezentului Contract.
16.7. Modificări: Aceste Condiții generale (și/sau conținutul oricărui acord cu care au legătură) pot fi modificate sau desființate în orice moment prin acordul scris al Părților sau potrivit prevederilor art. 1.4. din prezentele Condiții Generale. Orice astfel de modificări nu vor afecta
drepturile sau obligațiile vreunei Părți, ce au fost născute anterior acelui acord, exceptând cazul în care se specifică în mod expres.
16.8. Părțile confirmă că oricare și fiecare dintre clauzele acestor Condiții Generale a fost analizată și negociată de către ele, în conformitate cu necesitățile și obiectivele fiecăreia și, astfel, restricțiile din Codul Civil (incluzând dar fără a se limita la cele menționate în art. 1202 și 1203 din Codul Civil) referitoare la clauzele standard și neuzuale nu sunt aplicabile.
16.9. Fiecare Parte a fost îndreptățită să propună modificări și să accepte forma finală a prevederilor acestor Condiții Generale în deplină cunoștință, ca rezultat al negocierilor încheiate cu success între Părți. Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile confirmă ca niciuna dintre
prevederile acestor Condiții Generale nu este și nu va fi considerată “clauza neuzuală” potrivit art. 1203 din Codul Civil.